Already a week at the ranch!

2 juli 2014 - Quilchena, Canada

Hey guys!

Im already at the ranch for a week now! Nederlands spreken is zo moeilijk nu omdat ik steeds in Engels denk. Ik heb nog geen tijd gehad om een post te schrijven. Nu is het hier 23.17 en nu heb ik even de tijd.

De tijd vliegt hier zo snel voorbij, ongelooflijk! Iedereen is hier zo vriendelijk en lief! Alex en Helene (the owners of the ranch) zijn zo lief! Alles is hier gewoon fantastisch! Ik ben al enkele keren op trailride geweest en heb vandaag in de arena gereden. De paarden zijn echt fantastisch. Alex heeft hen zelf getraind. We zijn vandaag naar Merritt geweest voor inkopen te doen. I really like that!

We hebben Alex en Helene gevraagd of het mogelijk was om naar de Calgary Stampede te gaan and they said yes!!! Ik ben zooooooo blij omdat ik echt een rodeo wou zien en nu ga ik naar de grootste rodeo in Canada! We vertrekken zondagavond en gaan maandag naar de rodeo kijken en nadien komen we terug naar de ranch. Het is ongeveer 7 uur rijden langs Banff en Jasper! Very nice!

Ik weet echt niet meer wat ik moet schrijven omdat mijn Nederlands zo slecht geworden is en omdat er gewoon al zoveel leuke dingen gebeurd zijn dat ik niet weet waar eerst te beginnen!

Ik ga stoppen met schrijven omdat ik het zo raar vind om Nederlands te praten, so excuse me !

Liefs

Eline

1. Caitlin:
    3 juli 2014
    Hahaha, Eline. Je moet aantekeningen maken in je telefoon van elke dag een paar, anders vergeet je alles dadelijk en het is ook leuk voor jezelf om alles terug te lezen over 5 jaar.

Over the Stampede.... IK BEN ZO JALOERS..... Zou ik een vlucht boeken en ook komen? Kost wel 600 dollar... fucking flights inside of Canada are so EXPENSIVE.
  2. Carmen G.:
    4 juli 2014
    Tof dat het zo fijn is daar!

Ik zit hier samen met een Belgische vrouw en wij praten altijd Nederlands wanneer we alleen zijn (doen dat niet wanneer er anderen bij zijn, is zo asociaal), dus heb geen probleem om in het Nederlands te schrijven. Mijn blog is dan ook veel uitgebreider met echt gigaveel details ^^ Doe dat vooral voor mezelf, wil niks vergeten. Al heb ik eigenlijk nog niet echt zoveel meegemaakt... Alle dagen zijn momenteel beetje hetzelfde, al komt daar normaal wel snel verandering in. Gelukkig blijf ik lang genoeg om ook die andere dingen mee te maken!

Enneuh anders schrijf je toch gewoon in het Engels? Beter dat, dan helemaal niks hè.

Tof, de Calgary Stampede! Hoe ga je naar daar? Wij gaan dit jaar helaas niet :( en volgend jaar ben ik er al niet meer *zucht* Ik wil hier blijven! Echt, als ik die kans krijg... Ik hoef niet lang na te denken ;)