New place, new stories

3 augustus 2014 - Ashcroft, Canada

Hey iedereen,

Gisteravond ben ik gearriveerd op de ranch. De manager heeft me opgepikt in Kamloops omdat het van daar nog een uurtje rijden was.

Toen ik hier aankwam vertrok iedereen op eveningride. Men gaat 's avonds op buitenrit omdat het overdag gewoon te warm is. Ik werd snel rondgeleid en dan naar mijn 'kamer' = the white house gebracht. Weliswaar de verste accommodatie, 5 min wandelen (10 wanneer het superheet is) naar de ranch. Er is hier zoveel staff. Wel 40 people ongeveer. Ik ken nog geeneens al de namen omdat er zoveel mensen zijn. Wat me opgevallen is, is dat er enkel mensen werken die goed voor de dag komen, lol. Allemaal mooie mensen.

Goed, het was een beetje een cultuurshock voor mij omdat ik van een erg luxueuze ranch kom. Daar had ik mijn eigen kamer met queen size bed en hier heb ik een klein bed en slaap met een ander meisje. Naast ons (weliswaar zonder deur tussen), in de kamer hiernaast, slapen er nog 2. Ik moest vandaag om 7uur 's ochtends beginnen, wat betekend om 6 uur opstaan als je ontbijt wilt. Morgen begin ik om 6uur omdat ik dan de jingle heb. Dat is hoe men het hier noemt als men alle (100!) paarden naar de barn laat lopen. Dus vanmorgen heb ik geholpen met ongeveer 55 paarden te poetsen en op te zadelen. Ik ben niet zo snel dus heb er maar 3 of 4 gedaan haha :D Maar is wel zwaar! Daarna mijn eerste trail gedaan met de hoofdwrangler hier. Het is echt leuk met guests maar ik denk dat je het na een tijdje moe wordt. De hoofdwrangler was me wel aan het pesten door steeds me rechtdoor te laten gaan en dan als ik 100m voorbij een trail was hij riep : 'Eline it's this way'. Dus ik heb zeker 20 keer mogen terugkeren :P Maar ik mocht wel in the front.

Ik hoop echt dat het leuk wordt, ik voel me een beetje eenzaam. Ik heb gisteravond dan ook mijn eerste tranen gelaten omdat ik niet zeker ben of het een goed idee was om zolang hier te komen. Ik hoop echt dat ik kan settlen en het leuk ga vinden. En dat ik vrienden maak. Is moeilijk gezien de wranglers een hechte groep zijn.

Ik stop nu met schrijven. Hopelijk komen er komende weken wel positievere berichten.

Ik mis Little Beaver Creek :(

Groetjes

Eline

1. Carmen G.:
    4 augustus 2014
    Don't give up! Ik beloof het, het wordt beter, been there, done that. Maar het is zeker de moeite waard :)
    Als ge eens goed wilt praten of uithuilen, je weet me te vinden hè ;)