1,5 week left..

24 juli 2014 - Quilchena, Canada

Hey everybody,

Ik weet niet waarom maar ik probeer, het schrijven van een nieuwe post, altijd te vermijden. Niemand lijkt geïnteresseerd te zijn in wat ik neerpen dus doe ik het gewoon voor mezelf, als herinnering. Zo kan ik het nadien, wanneer ik terug in België ben, opnieuw lezen.

Wel, wat er ondertussen is gebeurd. We hadden family reunion van 1 van de bazen hier. Er waren vanaf donderdag tot maandag wel 60 gasten. Wij moesten alle lodges klaarmaken voor deze gasten. Ik hou niet zo van die drukte, iedereen reed hier continu rond met de ATV's. Niet bepaald meer rustgevend, lol.

We mochten van de baas wel elke avond mee-eten dus dat apprecieerde ik wel. Hij gaf ons ook wat cocktails en andere booze maar ik heb na 2 glazen vriendelijk bedankt. Ik weet niet wat het hier is maar ik raak hier snel tipsy. Misschien de hoogte? :P Ik weet het niet.

De familie was van Italiaanse afkomst en men had heerlijk gekookt. Heb er echt van genoten. De eerste avond heb ik zelfs mijn eerste interventie als verpleegkundige mogen uitoefenen. Een jongen had zijn enkel omgezwikt (nadat hij die de week ervoor ook al had omgezwikt en moest rusten, deed ie niet, meneer was gewoon aan het voetballen). Zijn moeder heel kwaad gezien hij niet had geluisterd naar de dokter. Vond het wel een beetje grappig. Zijn enkel was wel echt een ei. Ik heb er ijs opgelegd, een steunverband rond gedaan en pijnstilling gegeven, dat is het enige dat ik kon doen hier.. Ze zijn nadien nog naar de 'spoed' gereden maar hier in Merritt is er geen dokter die dienst heeft, enkel wanneer de verpleegkundigen hem opbellen in heel dringende situaties. De jongen werd dus wandelen gestuurd. (nouja hij mocht niet echt wandelen). Zijn moeder bedankte me en was de rest van het weekend heel erg vriendelijk tegen mij :)

Wat was ik toch opgelucht als de laatste mensen vertrokken! Niet dat het niet leuk was maar ik miste de rust hier toch wel. Nadien hebben we alle lodges moeten schoonmaken. Dit was gelukkig niet zo veel werk gezien ze alles netjes hadden achtergelaten.

Voor de rest heb ik niet meer gereden sinds een week gezien het hier ongelooflijk slecht weer is al 5 dagen. Het regent en waait hier erg. Ik voelde me de laatste dagen ook niet zo lekker in mijn vel. Ik had het gevoel hier niet meer op mijn plaats te zijn. Het klikt ook niet zo goed met de andere meiden. Ik kan het beter vinden met de jongens hier. Gelukkig zijn zij er nog anders was ik misschien al vertrokken naar de andere ranch. Eergisteren had ik een dag vrij en was ik zo miserabel dat ik gans de dag films gekeken heb (Life as we know it, man wat een hottie speelt daar in mee :O). Toen kwam M. me roepen om te vragen of ik mee wou naar Merritt omdat hij een fashionstylist nodig had. En wie kon dat volgens hem beter dan ik? ;)

Ik was erg blij om even weg te zijn. We zijn naar Walmart geweest. Hier heb ik mijn E reader gekocht. Ik had slechts 1 boek meegenomen omdat het anders teveel gewicht innam. En nu wou ik zo graag meerdere boeken lezen dat dit de ideale uitkomst bleek! Het was 80 CAD en nu kan ik tot 30 000 boeken downloaden en erop zetten. Onbeperkt leesplezier :D

Hierna zijn we naar Boston Pizza gereden, mijn favoriete plek in Merritt! Het eten is er echt lekker. Ik heb deze keer weer iets nieuws geprobeerd. De bacon bbq burger, was echt HEEERRRRLIJK. Elke keer als ik hier ben dan bel ik uiteraard ook met mijn boyfriend, gezien hier het internet dat wel aankan haha :D

Niet dit weekend maar het weekend erna komt het andere deel van de family voor part 2 van de reunion :) (hoe groot kan een familie zijn trouwens?)

Dus dit wordt weer druk. Ik vertrek ook net dat weekend (zaterdag 2 augustus) naar de Sundance Guest Ranch. C. zit daar ook nu dus ben blij dat we elkaar toch nog gaan ontmoeten. Het klinkt alvast veelbelovend.

Ik heb ook dringend nieuwe kleren nodig (lees : warme kleren). Ik had gedacht : elke dag 30 graden, ik neem veel topjes en tshirts mee en slechts 2 truien. Nou, dat heb ik me gerust al beklaagd. Ik zal dus nog enkele warme dingen moeten kopen maar zal eerst wat geld moeten verdienen op de andere ranch. (sponsors gezocht? lol)

Nou goed, dit was het zo een beetje voor deze week. Ik probeer de moed te vinden om nog eens iets te schrijven volgende week :P

See you

Eline

1. Daisy van der elst:
    25 juli 2014
    Hey Eline!

Amaai zeg, heel tof da je dat kunt meemaken! Heb je blog gelezen, chapeau meid! Geniet ervan! Groetjes daisy x
  2. Evelien:
    25 juli 2014
    Sounds like a dream ! :D
    Ik vind het echt super da je dit allemaal kunt doen Eline.
    Ook al plaatst niet iedereen een reactie, het wordt allicht wel gelezen. Door mij toch met veel plezier :D En idd een goeie herinnering voor u!
    Jammer da je daar ni zo goed overeen komt met de meisjes... Maarja nog efkes en ge kunt weer met een verse lei beginnen ;)
    Geniet er vooral van ! xxx