Verjaardagsgrillen

17 juli 2014 - Quilchena, Canada

Hallo iedereen,

Wauw het is alweer even geleden dat ik nog iets geschreven heb. De tijd gaat veel te snel hier! Ik weet niet waar eerst te beginnen.

Ok eerst en vooral, het belangrijkste, misschien ook wel most shocking nieuws is dat ik 2 maand langer in Canada zal verblijven. Ik heb mijn vlucht verplaatst naar 7 oktober. Ik zal werken op een guest ranch in Ashcroft als wrangler en krijg hier ook betaald. Ik zal dus ook wat vroeger vertrekken hier, waar ik nu ben. 2 augustus vertrek ik naar de guest ranch. Het is dezelfde guest ranch als C., zij is ook veranderd (sinds vandaag). We zullen elkaar dus terug ontmoeten maar deze keer in Canada :D

15 juli was het mijn verjaardag! Ik voel me zo oud nu, ben 22 geworden. Toen ik wakker werd, stond er een ontbijt voor me klaar en alles was versierd. Hannah, onze bakingqueen,had een fantastische chocoladetaart voor me gemaakt. (en wat was die lekker!) Van Alex en Helene heb ik een mooie fotokader met een foto van mij een Roany gekregen. Superlief! Voor de rest heb ik niets speciaals gedaan op mijn verjaardag.

Komend weekend (vanaf 18 juli) is er een family reunion. In totaal zullen we met 60 personen zijn (wat betekent, druk druk druk en kuisen kuisen kuisen achteraf)

We zullen waarschijnlijk trailrides moeten doen zaterdag en zondag dus het wordt redelijk druk!

Ik heb geen inspiratie meer dus ga ik hier afsluiten.

Na het drukke weekend zal ik waarschijnlijk nog iets nieuws posten, maar de tijd gaat veel te snel voorbij!

Eline

1. Silvia Fredriksz:
    20 juli 2014
    hallo Eline
    ik ben toevallig op jou reisverhaal gekomen, wij hebben namelijk vorig jaar een reis door Canada gemaakt voor de tweede keer. En toen hebben wij ook onze verhalen op reislogger geplaatst. Ik vind het een fantastich land en ben ook gek van paarden. En nu zie ik dat jij daar werkt. Is dat tijdelijk? Hoe ben je daar terecht gekomen? Je verhaal over Stampede is geweldig, wij waren helaas niet op de juiste tijd daar om het te zien, lijkt mij geweldig. Ik hoop dat je ons nog meer laat mee genieten van het mooie Canada. Ja ik denk ook dat ik op de verkeerde plaats ben geboren. Ben helemaal verliefd op Canada en mijn man, dochter (14) en zoon (18)ook.
  2. Eline:
    25 juli 2014
    Hoi!
    Ik heb deze ranch gevonden via workaway. Dit is een site waar je dit soort dingen kan vinden, meestal voor kost en inwoon. Kost wel 22 euro voor 2 jaar maar dat is het wel waard!

Eline