Where a farm used to be

31 juli 2014 - Quilchena, Canada

Hello everybody!

Damn, ik weet niet waar te beginnen. De dagen vliegen zo snel voorbij en ik vergeet altijd wat ik de vorige dagen allemaal uitgespookt heb!

Dit weekend hebben we een family reunion (weeral) waardoor we alles moesten voorbereiden. Een van de jongens heeft me geleerd om het gras af te rijden. Wat een ervaring. Eerst was het schots en scheef maar nu word ik beter en beter! Ik heb vandaag dan ook het klein grasveldje rond het helikopterlandingsgedoe afgereden en het ziet er, al zeg ik het zelf, echt goed uit! (dus, mama, ge hebt uw nieuwe tuinman + kuisvrouw gevonden)

De jongens noemden mij hiervoor citygirl maar nu heb ik terecht de naam farmergirl gekregen! Jeej!

Nog 1 dagje op de ranch hier in Quilchena :( ik ga het zo hard missen! Het is hier echt super. Hopelijk kan ik ooit nog eens terug komen voor enkele maanden. We hebben vandaag een kleine boattrip gemaakt, was echt super. Wanneer je in het midden van het meer bent en alles is zo stil, dat is gewoon fantastisch. Canada is gewoon fantastisch.

Helaas heb ik geen afscheidtrailride kunnen doen vandaag :( Morgen komt de familie al en dan is er geen tijd om een lange trailride te doen. We hebben daarom maar in de arena gereden. Een afscheidsritje met Shorty, mijn lievelingspaard hier. Zoals zijn naam al zegt, een klein paard met korte beentjes. Maar hij is zo fantastisch. Ik ga hem echt missen.

Ondertussen is de situatie met de meiden ook verbeterd. Er is iemand weggegaan en er zijn 2 nieuwe meiden. Met 1 van hen kan ik het goed vinden, de andere die laat ik maar achterwege, lol.

Dusssss, spannend, zaterdag naar de andere ranch. Ik ben erg benieuwd maar langs de andere kant heb ik zoveel stress dat ik het daar niet leuk ga vinden. Hier is het gewoon echt fantastisch en moest ik het geld hebben, kocht ik één van de lodges die te koop staan. Maar dat zal bij een droom blijven, vrees ik.

Goed, de volgende update zal waarschijnlijk vanuit de andere ranch zijn. Ik ben zo benieuwd!

Hopelijk wordt het leuk :)

See you later people,

Eline