Het is zover!

23 juni 2014

Hoi hoi!

Mijn laatste dagje in België.. Echt zo spannend! Ben helemaal op van de zenuwen. Mijn koffer is bijna klaar, enkel nog toiletspullen en schoenen inpakken. Volgens mij heb ik al het nodige papierwerk afgeprint dat ik nodig heb. Morgenochtend rond 5u a 5u30 vertrekken we richting Amsterdam luchthaven. Mijn eerste vlucht is richting Londen om 10.20. Van daaruit vlieg ik naar Vancouver (9u30 vliegen!) en nadien nog een binnenlandse vlucht richting Kamloops, de eindbestemming. Ik zal die avond in een hotel overnachten zodat,de mensen van de ranch waar ik verblijf, mij komen ophalen de ochtend nadien. Dan zullen ze mij droppen in een grote westernwinkel om nog de nodige zaken te kopen :D

Ben echt benieuwd hoe ik het zal ervaren. Heb ongelooflijk veel stress en twijfels nu maar dat is gewoon omdat het nu zo dichtbij is. Echt raar, een halfjaar geleden was ik nog alles aan het plannen en nu vertrek ik al.

Ik probeer iets te posten zodra ik gearriveerd ben.